
Anmeld skade
Vidste du at 90% af anmeldte skader er fysiske skader ved fx tab?
Sådan er forløbet, når du anmelder en skade online
1.
Du får en skade på dit produkt
Anmeld din skade online og vedlæg alle relevante dokumenter til behandling af sagen.
2.
Vi opretter
din skade
Du modtager en kvittering når sagen er oprettet. Du kan følge din skade ved at logge på selvbetjening.
I selvbetjening kan du også betale din faktura, booke IT support mm.
3.
Vi vurderer
sagen
Vi vurderer hvilke muligheder der er gældende i din sag.
Er der tale om et konkret produkt, vurderer vi om produktet kan repareres. Kan det ikke repareres, sørger vi for, at du enten får et tilsvarende produkt eller et gavekort.
Er der ikke tale om et konkret produkt, vurderer vi hvilke muligheder vi kan tilbyde dig.
4.
Afslutning af sagen
Har du fået repareret et produkt, leverer vi det enten retur til dig eller sørger for, at du kan hente det hos din lokale leverandør. Ønsker du at få monteret produktet, skal du afregne dette særskilt med leverandøren af produktet. Dette er ikke dækket af forsikringen.
Drejer din sag sig ikke om et fysisk produkt, giver vi dig besked om relevante erstatningsmuligheder.